Returnering og service 

Retouren en Service

Er du erhvervskunde? Læs her vores arbejdsmåde vedrørende returnering af produkter for erhvervskunder.

Er du privat kunde? Læs her vores arbejdsmåde vedrørende returnering af produkter for forbrugere

Returnering og service – erhvervskunder

Er du ikke tilfreds med dit produkt eller er din(e) vare(r) beskadiget ved levering? 

Det tager vi alvorligt. Kontakt os, så løser vi det i samråd med dig.

I vores Handels- og leveringsbetingelser står, hvordan vi behandler returforsendelser og hvilken service vi tilbyder. Dette sammenfatter vi kort i det følgende:

- Solits yder et halvt års garanti på produkterne.

- Er produktet beskadiget?
Selv om vi pakker og forsender vores produkter meget omhyggeligt, kan det ske, at der opstår skade under transport. Vi bestræber os på at løse dette problem hurtigst muligt og så godt som muligt.
Send os en besked senest 3 dage efter at du har modtaget beskadigede produkter.
For at afhjælpe problemet, beder vi om hjælp:
Hvis der var synlige skader på pakken ved levering, håber vi, at du har noteret det på fragtbrevet, da du underskrev for modtagelsen af pakken.
Vi beder dig om at tage fotoer af de beskadigede produkter og (om muligt) af emballagen og maile dem til os. Derefter kontakter vi dig for at drøfte situationen. 

- Har du ikke modtaget det rigtige produkt? Vi bytter det hurtigst muligt til det rigtige produkt.

- Opfylder produktet ikke dine forventninger? Vi gør vores yderste for at informere dig fyldestgørende på websitet og/eller telefonisk om produktspecifikke oplysninger. Har du modtaget et andet produkt end forventet på grundlag af de oplysninger, der var tilgængelige? Kontakt os for at finde en passende løsning.

- Vil du bytte et produkt? Hvis produktet er specielt lavet til dit behov, er det i de fleste tilfælde ikke muligt at bytte det. Hvis det drejer sig om artikler fra vores basisudvalg af produkter, fordyber vi os gerne i samråd med dig i, hvordan vi bl.a. kan begrænse transportomkostningerne mest muligt for dig.

- Har du ret til at få refunderet penge? Du har ret til tilbagebetaling af dine penge, hvis du har modtaget et forkert eller beskadiget produkt og du har returneret produktet af denne grund. Vi tilbagebetaler beløbet via den betalingsmåde, som du har foretaget betalingen med. Hvis du ønsker at modtage beløbet på en anden måde, skal du tydeligt gøre opmærksom på det i en e-mail. Beløbet betales tilbage senest 14 dage efter modtagelse af de returnerede produkter.

- Hvordan skal et podie emballeres til returforsendelse?
Du bedes om at indpakke produktet i den originale emballage.
Forsendelse af podier er et specielt fag og vi har næsten 15 års erfaring med det. Derfor ordner vi gerne forsendelsen for dig for at sikre, at ordren returneres i den oprindelige stand. Når vi har modtaget din besked, kontakter vi dig for at aftale, hvornår varen kan blive afhentet.

Eller kort sagt: 
Er du ikke tilfreds? Kontakt os direkte via info@podierogmontrer.dk
Vi skal nok finde en løsning sammen.



Retur og service – forbruger

Er du ikke tilfreds med dit produkt eller er din(e) vare(r) beskadiget ved levering? 
Det tager vi alvorligt. Kontakt os, så løser vi det.

I vores Handels- og leveringsbetingelser står, hvordan vi behandler returforsendelser og hvilken service vi tilbyder.
Dette sammenfatter vi kort i det følgende:

- Solits yder et halvt års garanti på produkterne.
- Du har 14 dages fortrydelsesret efter modtagelse af varen
Vil du returnere produktet? Du betaler kun udgifterne for returnering. Vi ordner transporten for dig.
Vil du bytte produktet? Du betaler kun udgifterne for returnering. Vi sender dig det nye produkt direkte, hvis det er på lager.
- Har du modtaget et beskadiget produkt? Også dette løser vi med det samme.


Eller kort sagt:

Er du ikke tilfreds? Kontakt os direkte via  info@podierogmontrer.dk
Vi skal nok finde en løsning sammen.


Vil du returnere varer? Brug fortrydelsesformularen.

Synes du ikke om produktet og vil du returnere det? Så kan du fortryde dit køb senest 14 dage efter modtagelse af varen. 

Dette kan du gøre ved at give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb, f.eks. ved at udfylde denne fortrydelsesformular og sende den til  info@podierogmontrer.dk eller Solits, Linnewever 5, 2292 JG, Wateringen, Holland. Efter at du har givet os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb, skal produkterne returneres til os senest inden for 14 dage. 
 
*Undtagelse!
Fortrydelse er udelukket i tilfælde af artikler, som er specialfremstillet til dig.

Tilbagebetaling

Du har ret til tilbagebetaling af dine penge, hvis du ikke synes om produktet (hvis du sender os en besked om det senest 14 dage efter modtagelse af produktet).
Vi tilbagebetaler det beløb, som du har ret til, via den betalingsmåde, som du har foretaget betalingen med. Hvis du ønsker at modtage beløbet på en anden måde, skal du tydeligt gøre opmærksom på det på fortrydelsesformularen. Beløbet betales tilbage senest 14 dage efter modtagelse af de returnerede produkter. Når du sender et produkt retur, refunderer vi hele det beløb, som du har betalt til os for at modtage produktet. Vi fratrækker omkostningerne i forbindelse med afhentning af pakken hos dig. Disse omkostninger er lig med de forsendelsesomkostninger, som kan findes på vores website. Selvfølgelig må du også gerne returnere produktet til os  Wateringen, Holland. I så tilfælde besparer du forsendelsesomkostningerne.

Hvordan skal podiet indpakkes for returforsendelse?

Du bedes om at indpakke produktet i den originale emballage.
Forsendelse af podier er vores speciale og vi har næsten 15 års erfaring med det. Derfor ordner vi gerne forsendelsen for dig for at sikre, at bestillingen returneres i den oprindelige stand. Når vi har modtaget fortrydelsesformularen, kontakter vi dig for at aftale, hvornår varen kan blive afhentet.

Kan jeg bytte et produkt til ét med en anden størrelse, farve eller materiale?

Ja, det kan du godt. Hvis du har bestilt et produkt i vores basisudvalg af produkter, kan du bytte det gratis til et andet produkt i dette udvalg. Det er desværre ikke muligt at returnere artikler, der er lavet efter mål (specielt lavet til dit behov hvad angår størrelse og/eller farve og/eller materiale).

Produktet er beskadiget ved levering. Hvad skal jeg gøre nu?

Vi pakker og forsender vores produkter meget omhyggeligt, men alligevel kan det hænde, at der opstår skade under transport. Vi bestræber os på at løse dette problem hurtigst muligt og så godt som muligt. Dertil har vi brug for din hjælp! 

Hvis der var synlige skader på pakken ved levering, håber vi, at du har noteret det på fragtbrevet, da du underskrev for modtagelsen af pakken.
Vi beder dig om at tage fotoer af de beskadigede produkter og (om muligt) af emballagen og maile dem til os. Derefter kontakter vi dig for at drøfte situationen. 


Spørgsmål?

Tøv ikke med at ringe +45 71 43 02 58